Friday, April 24, 2009

::kerja biar ikhlas::

::semlm aku telah dipanggil masuk oleh bos aku ke dalam bilik dia.bdn aku mula seram sejuk sbb dia itu kalau memanggil misti ada yg tak kena. aku masuk dgn muka yg manis dan disambut pun dgn muka dia yg sweet. sweet ke muka dia? hahaha.. dia tak suruh aku duduk tp aku sendiri yg suruh diri aku duduk. selalu mmg mcm itu pon.hihihi. then dia bagi aku satu surat & cakap "nora, congratulations, you are promoted!!!!!!" perghhh..terus berdiri semua bulu roma aku. mcm tak percaya tapi itulah reward utk aku di atas segala penat lelah & pengorbanan dlm kerjaya aku ini. aku tak pernah kipas-mengipas tapi aku mmg ikhlas buat kerja tu ok.

bukan je dpt naik pangkat tau tp siap dpt bonusssssss tuhhhhhhh masyukkkkk....... hikhikhik...alhamdullillah..ini semua berkat doa hubby, famili & kwn2.. so thank you to all.. muakkkksssss...::
ini some of my collegue

4 comments:

  1. aku baca dua kali sebab nk relate sapakah NORA sebenarnye....hahahaha lupa ok :) gile bonus! sila belanje kwn baik kau iaitu aku

    ReplyDelete
  2. tahniah... last skali ko blanjer kitorang laki bini masa wedding jer, dah lama x merasa ko belanjer...

    ReplyDelete
  3. alynnz - nora itu nama glam aku ok.hihihi..
    azaham - laki bini nak pau aku..huhu

    ReplyDelete