Sunday, April 19, 2009

::part time::

ptg td aku telah pegi stationary shop-POPULAR and beli brg-brg ni. agak teruja ok sbb dah lama tak pegi tempat sini. zaman sekolah dulu kedai buku popular ni mmg la sgt popular ok. selalu pegi bersama rakan-rakan baik.hikhikhik..tujuan pegi tempat ini kerana nak beli barang-barang ini. sekarang aku sudah ada part time job. sebab itu kena beli barang-barang ini utk kerja-kerja part time itu. apakah kerja itu..adalahhhh..hihiki..tak lama lagi aku ada kerja part time lagi..yg ni mmg aku akan bagitau ok kerana perlukan sokongan kamu semua..tungguuuuu...

4 comments:

  1. wes...sapakah rakan baik kau dulu??? :) kalau kau xjwp aku mmg la nak putus kawan hahaha keje ape wes

    ReplyDelete
  2. haha..aku rasa pernah pegi dgn ko popular kat petaling street dulu..so, ko adalah slah seorg rakan baik itu..kerja itu ok la utk menapung nafsu aku yg semakin tinggi ini ok..

    ReplyDelete
  3. ecewah..ade bisnes senyap2 je ko ye...

    ReplyDelete
  4. sib baik igt! wess kehidupan aku pun makin tinggi kos nye...saya buntu!

    ReplyDelete